• shop@bmd.hr

Web trgovina

BMD STIL - Često postavljana pitanja

Hoće li mi dostavljači dostaviti proizvode na gradilište, stan/kuću?

Da.

Naručeni proizvodi se dostavljaju na dostavnu adresu. Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan i prohodan jer se u suprotnom dostava obavlja do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Ukoliko ne postoji adekvatan pristup kući ili stanu, istovar se odvija na prometnici uz dvorište ili ogradu.

O čemu ovisi cijena dostave?

Cijena dostave ovisi o načinu plaćanja (dostavna služba ima jeftiniju dostavu za uplate i plaćanje kreditnim karticama, nego za plaćanje pouzećem), težini proizvoda (skuplja je ukoliko je veća od maksimalne dozvoljene za paketni ili paletni transport), dužini proizvoda (skuplja je ukoliko premašuje maksimalno dozvoljenu u zbirnom transportu) i o volumenu proizvoda (skuplja je ukoliko je volumen proizvoda veći od maksimalno dozvoljenog za slanje dostavnim službama). Za drvenu građu dulju od 6 m cijena dostave je na upit.

Što s povratnim paletama i viškom proizvoda?

Možete vratiti proizvode ili povratne palete u bilo koji prodajni centar uz predočenje računa. Napravit ćemo povrat na transakcijski račun ili budemo odobrili zamjenu za neki drugi proizvod iz našeg asortimana. Uvjeti i politike povrata su definirani na našoj stranici.

Koliko prodajnih centara imate, gdje se nalaze i koje je radno vrijeme?

Sedam.

U Bedenici, Zaboku, Soblincu, Novom Marofu, Velikoj Gorici, Donjoj Zelini, Koprivnici. Radno vrijeme za PC Novi Marof i PC Zabok je od Pon-Pet: 07-19 sati, Sub: 07-13 sati Za ostale prodajne centre radno vrijeme je od Pon-Pet: 07-16 sati , Sub: 07-13 sati.

Jesu li svi artikli na webshopu dostupni za dostavu?

Da.

Svi artikli na webshopu dostupni su za dostavu. Dostavu vršimo sljedećim prijevoznicima:

Mogu li naručiti dostavu izvan Republike Hrvatske?

Da.

Za Sloveniju i Austriju cijena dostave automatski je vidljiva kod narudžbe željenih artikala. Za sve ostale države molimo da nam se javite na mail shop@bmd.hr

Gdje je moja narudžba?

Za informacije o narudžbi možete se javiti direktno na broj 01 2043 824 ili na shop@bmd.hr

Što s artiklima koji nisu vidljivi ili dostupni na webshopu?

Ukoliko nekih artikala nema na webshopu, ne znači da nisu dostupni ili dobavljivi. Proizvodi koji nisu trenutno raspoloživo, mogu se naručiti prema definiranim rokovima nabave. Za artikle koji ne postoje na webshopu, molimo da pošaljete konkretne upite sa specifikacijom proizvoda, količinama i mjestom dostave na shop@bmd.hr

Postoji li mogućnost izrade armature po specifikaciji?

Da.

Za takve upite šaljite mail na – shop@bmd.hr ili armiracnica@bmd.hr Prilikom upita potrebno je navesti Vaše osobne podatke i adresu dostave.

Kako mogu saznati cijenu dostave za željeni proizvod?

Cijena dostave može se provjeriti u košarici. Željeni proizvod stavite u košaricu, odaberete poštanski broj i način plaćanja te Vam sustav automatski generira cijenu dostave.

Za dostavu drvene građe dulje od 6 metara potrebno nas je kontaktirati na broj 01 2043 824 ili mailom na shop@bmd.hr

Kako mogu provjeriti količinu dostupnih artikala?

Na našem webshopu pronađete željeni artikl, zatim kliknite na „Pregled dostupnosti po poslovnicama“ i tamo će Vam se pokazati točno stanje zaliha po svakom prodajnom centru. Također možete provjeriti pozivom na 01 2043 824 ili upitom na mail shop@bmd.hr

slika primjera dostupnosti količina

Mogu li dobiti ponudu za pravnu osobu/firmu?

Da.

U košarici odaberete – „Uplata na transakcijski račun“. Kliknete „Dalje“ i nastavite s narudžbom. U sekciji „Kupac“ odaberete R1 račun i ispunite podatke. Na mail će Vam doći potvrda narudžbe koja je ujedno i ponuda koja vrijedi 3 dana.